Gifts!

Parfym - Marc Jacobs Daisy Eau so fresh
 
 
Här är två bilder på några saker som jag fick nu när jag fyllde år ! På övre bilden ser ni en parfym som jag har önskat mig ett tag , min absoluta favorit! på nedre bilden ser ni i enorm mat bok som är helt otrlig på insidan ! och sen en triologi som heter de utvalda , dock har den tredje inte kommit än , men den är bsetälld ! har redan läst ut första boken och de är superbra! 
 
Utöver detta så fick jag :
  • 11 olika uppspända dukar i olika storlekar
  • Ett massivt staffli
  • Pengar
  • Lalehkonsertbiljett
  • Essie stärkande nagellack
  • Tavla
  • En endagsresa på ett segelfartyg (gjorde det i fredags 
Tror jag har fått med allt, annars får ni skälla på mig ;) 
Är super nöjd med min födelsedag , det kunde inte bli bättre ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0