Uppdatering på livet

Hej!
Vet att uppdatering varit fruktansvärd dålig men jag har inte haft tiden och inte heller haft något att lägga upp tyvärr , livet kom ivägen. Det är mycket så händer just nu , jag går igenom en av de svåraste förändringarna , jag har börjat sista året på gymnasiet (projektarb here I come) och träningen + jobbet tar upp all fritid. Känns knappt som om jag har tid att fota alls förutom på mina två fotolektioner i skolan där man inte lär sig någonting .

Jag leter efter en ny kamera , Nikon D7000. Jag ska åka till afrika . Jag ska få en kusin. Jag ska tjäna pengar. Jag ska börja med konståkningen igen.

Mycket som sagt , hinner knappt äta frukost innan skolan numer. Men jag saknar min blogg det gör jag och jag längtar efter en höstfotografering med alla fina höstfärger så det kommer. :)

Än så länge så får ni ha det så bra , jag är fullständigt helt slut efter träningen så nu slocknar jag snart ! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Afrika?

2012-09-26 @ 08:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0