you were like my beating heart

förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid eller ork. Igår fyllde min underbara mamma år så vi firade det med familjen , imorgon kommer släktingarna hit. Jag började min dag med en löp runda på 2.5 km innan frukosten , vet inte vad som hände med mig , springer vanligtvis aldrig men det var faktiskt riktigt härligt idag ! Därefter hjälpte jag till med några utomhus sysslor, sen dess har jag verkligen inte gjort någonting! jag vet inte vad jag ska göra , jag har så fruktansvärt tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen ! funderar på att lära mig pinstriping så jag kan börja kladda på pappas El Camino , men det verkar svårt... jag har varken mina akvarellfärger eller pennor här hemma så jag kan inte måla. Mina tippar till naglar är slut så jag kan inte göra det heller. Det är för dåligt väder för att fota och Lightroom laggar sönder. Någon som har tips på vad jag kan göra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0