Xmas gifts!

Jag har haft en riktigt trevlig julafton , en av dem bästa och roligaste faktiskt ! Maten och sällskapet var underbart. Dem flesta vuxna däckade under kalle anka , dem har jobbat så hårt för att vi barn skulle ha det så bra , och dem lyckades ! Efter kalle anka tog vi fram gitarren, sjöng och dansade runt granen . Helt plötsligt börjar barnen skrika att tomten kommer och dem får panik , haha så söta ! När tomten kommer in säger min minsta bror på 6 år : "hej pappa ! " vi större fick ett gott skratt .. Julklappsutdelningen tog någon timme , kanske två och vi blev nog alla riktigt glada!
Hela familjen fick ett spel som heter "med andra ord" , jag har spelat det några gånger innan och det är verkligen superroligt ! Vi delades upp oss tjejerna mot killarna och trots att dem var en mer så van vi tjejer 2 av 3 omgångar , girlpower !
På bilderna här ovan ser ni min julklappar som jag fick , jag är super nöjd!
- Locktång , superbra ! har blivit stylad i håret med den två gånger när jag gått hårvisning och den ger otroliga lockar , man behöver inte ens ha i en stylingprodukt!!
-88 paletten (matt) , förra året fick jag shimmer och blev riktigt nöjd och dessa verkar nästan vara bättre så jag ser fram emot att använda dem!
-Fredagsmys , en matbok med otroliga recept i ! jag har bara tittat igenom boken och bara genom att titta på bilderna så vet jag att det är gott!
-Lovikavantar, vad kan jag säga . JAG ÄLSKAR DEM!
Jag fick även några presentkort, ett svart ginalinne och sen väntar en present från pappa på posten som inte har kommit än , undra vad det är...
GOD JUL ALLIHOPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0