krash.

Hej!
Är ledig från skolan idag så jag sitter just nu och chillar här hemma med min dator . Den krashade för ett tag sen och nu har jag märkt att det saknas massa bilder , så jag använde mig av ett programm för att se vad som saknades och tydligen var det mer än 10000 bilder som var borta , som tur väl kunde man fixa dem och få tillbaks dem men det tar väldigt lång tid att återställa 10000 bilder men jag hoppas det löser siig :)
de enda bilderna jag har är gammla ego bilder och knappast inga bilder från min systemkamera men här får ni en  gammal bild på mig från när jag var brunett.
nu ska jag äta hallonkräm med grädde för det är det goaste som finns !
ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0